Regulamin konkursu na FACEBOOKU pod nazwą ”Sacrum
(„Regulamin”)

§ 1 

Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem Konkursu jest spółka RealCo Property Investment and Development sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie, przy ul. Zielnej 37, 00-108 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000333011, NIP 5272605458, REGON 141908055, kapitał zakładowy 1 000 000 zł („Organizator”).
  2. Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  3. Konkurs rozpoczyna się dnia 13.08.2024 r. godz. 9:00, a kończy się dnia 14.08.2024 r. o godz. 9:00 czasu polskiego.  

§ 2

Uczestnicy i zasady Konkursu

  1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
  2. W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna, tj. konsument w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego która:
    1. zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść w celu przeprowadzenia Konkursu poprzez zgłoszenie udziału w Konkursie;
    2. ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    3. posiada publiczne konto (profil) w serwisie Facebook;
    4. wykona Zadanie Konkursowe („Uczestnik”).
  3. Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba, spełniająca warunki określone w § 2 ust. 2  Regulaminu.
  4. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz pracownicy i osoby współpracującego ze spółkami należącymi do grupy Organizatora oraz podmioty i pracownicy podmiotów świadczących usługi na rzecz Organizatora przy organizowaniu Konkursu na podstawie umów cywilnoprawnych, a także członkowie najbliższej rodziny (małżonkowie, wstępni, zstępni oraz rodzeństwo) wyżej wymienionych osób.
  5. Celem wzięcia udziału w Konkursie, w czasie jego trwania, Uczestnik wykona Zadanie konkursowe polegające na zamieszczeniu w serwisie Facebook na swoim publicznym koncie komentarza z odpowiedzią na pytanie konkursowe („Zadanie Konkursowe”).
  6. Wykonanie Zadania Konkursowego oznacza zamieszczenie w serwisie Facebook przez Uczestnika Konkursu komentarza pod postem konkursowym z odpowiedzią na pytanie konkursowe, odpowiedniego do zamieszczenia w serwisie Facebook i zgodną z regulaminem Facebook.
  7. W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie Konkursowe w czasie trwania Konkursu.
  8. Uczestnik może wziąć udział w Konkursie raz.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nieuwzględnienia w Konkursie wykonanych Zadań Konkursowych, których autorzy:  
    1. nie działają w własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie,
    2. działają z fikcyjnych konta/profili w serwisie Facebook;
    3. tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook;
    4. naruszają regulamin serwisu Facebook.
    5. użyli w Zadaniu Konkursowym słowa powszechnie uznanych za obelżywe, treści pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym, etnicznym i religijnym lub dyskryminujących grupy społeczne, naruszyli dobra osobiste osób lub podmiotów trzecich bądź Organizatora.

§ 3

Prawa do wykonanych Zadań Konkursowych

  1. Uczestnik zapewnia, że wykonane Zadanie Konkursowe nie będzie naruszać jakichkolwiek praw lub dóbr Organizatora, osób i podmiotów trzecich, w szczególności ich praw autorskich majątkowych i osobistych oraz dóbr osobistych.
  2. Uczestnik oświadcza, iż przysługuje mu do wykonanego Zadania Konkursowego wyłączne i nieograniczone prawa autorskie oraz że wykonane Zadanie Konkursowe nie jest obciążone żadnymi prawami osób trzecich.
  3. Na podstawie art. 921 § 3 ustawy Kodeks cywilny Organizator zastrzega z chwilą wydania Nagrody – nabycia niewyłącznej licencji do nagrodzonego w Konkursie Zadania Konkursowego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, a nagrodzony Uczestnik Konkursu (Zwycięzca) udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji do nagrodzonego Zadania Konkursowego na następujących polach eksploatacji:
    1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
    2. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt a – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym wprowadzenie utworu do pamięci komputera oraz do sieci telekomunikacyjnych i informatycznych.

§ 4

Nagrody i wyłonienie Zwycięzców

  1. Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła 3 osobową Komisję („Komisją Konkursu”). Do zadań Komisji Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane zostaną Nagrody („Zwycięzcy”). Decyzje Komisji są ostateczne, co nie pozbawia Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
  2. Po zakończeniu Konkursu, Komisja Konkursu dokona oceny wykonanych przez Uczestników Zadań Konkursowych i wyłoni wśród Uczestników 3 (słownie: trzech) Zwycięzców, którzy jako pierwsi wykonają Zadanie Konkursowe tj. Pierwsze 3 osoby, które dodadzą komentarz zgodnie z warunkami określonymi w § 2 Regulaminu, z zastrzeżeniem, że Komisja Konkursu ocenia godzinę opublikowania komentarzy według danych Facebooka, tj. godziny opublikowania komentarza ukazanej w serwisie Facebook.
  3. Zwycięzcom Konkursu przyznane zostaną nagrody tj. książka „SACRUM I POSTINDUSTRIALIZM” autorstwa Marii Zwierz, wydanej przez Organizatora, Młyn Maria Sp. z o.o. i Muzeum Architektury we Wrocławiu.
  4. Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT.
  5. Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 14.08.2024 r. o godz. 16:00 czasu polskiego.
  6. Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani o uzyskaniu Nagrody poprzez zamieszczenie listy Zwycięzców wskazujących nazwy profili (kont) na profilu Organizatora w serwisie Facebook najpóźniej do 16.08.2024 r. godz. 16:00 czasu polskiego.
  7. Zwycięzca ma obowiązek zgłosić się do organizatora, tj. napisać wiadomość prywatną w serwisie Facebook i podać adres do przekazania nagrody w terminie 5 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu.
  8. Nagrody zostaną przekazane, tj. nadane do firmy kurierskiej do godz. dnia 23.08.2024 r. godz. 16:00 czasu polskiego.
  9. W przypadku nieodebrania przez Zwycięzcę Nagrody w terminie 7 dni od poinformowania zgodnie z pkt 6 powyżej, Organizator  wybierze kolejnego Uczestnika otrzymującego daną Nagrodę.
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z niezgłoszenia się Uczestnika w terminie określonym w pkt 8 powyżej przez Uczestnika.
  11. Fundatorem Nagród jest Organizator.
  12. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
  13. Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
  14. W Konkursie można otrzymać Nagrodę tylko 1 (słownie: jeden) raz.
  15. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na nagrodę pieniężną.

§ 5

Reklamacje

  1. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem „Reklamacja: Konkurs Sacrum na adres  e-mail: biuro@realco.pl lub adres korespondencyjny Organizatora ul. Zielna 37, budynek C, 00-108 Warszawa związanej z przebiegiem Konkursu w trakcie jego trwania, a także do 14 dni po zakończeniu Konkursu.
  2. Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamacje.
  3. Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
  4. Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.

§ 6

 Dane Osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z organizatorem jest możliwy korespondencyjnie na adres korespondencyjny ul. Zielna 37, budynek C, 00-108 Warszawa oraz na adres e-mail biuro@realco.pl.
  2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda Uczestników na udział w Konkursie oraz art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes administratora, w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji a w przypadku Zwycięzców również powiadomienia o przyznaniu Nagrody, wydania Nagrody.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek reklamacji, w zakresie danych identyfikacyjnych, adresowych.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono Konkurs.
  6. Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
  7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, Uczestnik ma prawo cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres e-mail biuro@realco.pl.
  8. Odbiorcą danych są: podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi pocztowe, podmioty z którymi współpracuje Organizator w ramach usług księgowych i podatkowych, organy publiczne na podstawie i w granicach prawa w szczególności jak KAS, organy ścigania.
  9. Dane osobowe nie są przetwarzane automatycznie i poddawane profilowaniu.

§ 7

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 13.08.2024 r.
  2. Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
  3. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości udostępnienia przez potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika.
  4. Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu za pośrednictwem publicznej sieci teleinformatycznej Internet pod adresem URL: https://realco.pl/regulamin-konkursu-sacrum/ oraz  w siedzibie Organizatora.
  5. Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem polubownego załatwienia wszelkich sporów mogących powstać w związku przeprowadzeniem Konkursu.
  6. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo zgodnie z przepisami prawa.
  7. Niniejszy Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany, przeprowadzany ani popierany przez serwis Facebook ani z nim związana.
  8. Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest Organizator, a Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisu Facebook z odpowiedzialności mogącej powstać w związku z organizowaniem Konkursu. 
  9. Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o dokonanych przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z przyczyn dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.

Realco Property Investment and Development Sp. z o.o.

ul. Zielna 37,
Budynek C, Piętro IV
00-108 Warszawa

+48 22 395 75 34
biuro@realco.pl